Red Rose

Forum poświęcone gildii " red rose" na serwerze altaron.pl


#1 2011-08-21 23:20:31

Mikyo

Administrator

Zarejestrowany: 2011-08-21
Posty: 8
Punktów :   

Regulamin Guild !!!

Regulamin Guild !! !!

Chęć wstąpienia w mury Red Rose pociąga za sobą konieczność zaakceptowania zasad działania naszej Guild. Poniżej prezentujemy zasady, prawa a również obowiązki jakie ciążą na członkach:

1. Minimalny próg lvlowy konieczny do wstąpienia do guild to 25.
2. Głównym celem istnienia guild jest dobra zabawa, oraz mile spędzenie wspólnego czasu. Dlatego tez członkowie guild zobowiązani są do dostosowania swojego sposobu bycia oraz stylu gry w taki sposób, aby nie wywoływać niepotrzebnych konfliktów, oraz nie powodować poczucia dyskomfortu u pozostałych członków guild.
3. Wszelkie przejawy dyskryminacji nie będą tolerowane.
4. Dla pozostałych członków guild staraj się być miłym, uprzejmym i pomocnym (w końcu sam tego oczekujesz od innych)
5. Szczerość, zaufanie, honorowość oraz empatia są cechami pożądanymi u absolutnie wszystkich członków guild
6. Niedozwolone jest działanie w jakikolwiek sposób na szkodę guild. W szczególności oznacza to:
- oszukiwanie pozostałych członków
- hackerstwo
- botowanie (charem będącym w gildii !! !! )
- publiczne obrażanie w jakikolwiek sposób graczy nie będących członkami guild
Swoim zachowaniem członek guild jest zobowiązany do nieprzynoszenia wstydu reszcie naszej wspólnoty. Za łamanie tego punktu grozi wydalenie z naszej społeczności a także za działania na własną rękę sprzecznymi z ustalonymi w ALLY.
7. Wydaleniem może również być ukarane:
- używanie wulgaryzmów
- nagminna kłótliwość
- wieczne narzekanie
- żebractwo
- psucie dobrego nastroju innym graczom
- całkowity brak współpracy z reszta guild
- długotrwały brak aktywności w grze bez uprzedzenia odpowiednich osób (Liderów)
8. Wszelkie prywatne problemy powinny być rozwiązywane za pomocą pw. Niedozwolone jest używanie do tego celu czatu guild oraz forum. Jeśli problem jest na tyle duży, ze strony zainteresowane nie potrafią sobie poradzić z rozwiązaniem go, liderzy guildii z chęcią posłużą w roli mediatorów miedzy stronami.
9. Członkowie guild są zobowiązani do dostosowania się do decyzji i zaleceń osób odpowiedzialnych za funkcjonowanie guild. Osoby te to:Mikyo,Juju Czarodziejka. Nie oznacza to jednak iż zdanie członków guild nie ma żadnego znaczenia. Wręcz przeciwnie, wszelkie poważne decyzje dotyczące działania guild podejmujemy wspólnie po uprzednim wyselekcjonowaniu w gronie Liderów zostanie przedstawione do aprobaty członków. Mile widziane są konstruktywne wnioski oraz uwagi mogące pomoc nam w usprawnieniu działalności guild.
10. Gildia stanowi zwarta i silna grupę. Team jest silniejszy od jednostki, dlatego tez trzymamy się razem. Nie odrzucamy graczy nie będących członkami naszej społeczności, jednakże pierwszeństwo w party maja członkowie guild.
11. Doświadczenie również tworzy sile, dlatego tez dzielimy się swoimi doświadczeniami z pozostałymi członkami guild. Na wszelkie zapytania na kanale guild członkowie powinni starać się odpowiadać zrozumiale i wyczerpująco. Punkt ten dotyczy nie tylko Liderów. Wiedzę posiadają wszyscy i wszyscy powinni się nią dzielić.
12. Niedopuszczalne jest pomimo punktu powyższego zadawanie wciąż tych samych pytań. Wyszukiwarka nie gryzie, a i strony pomagające w grze ułatwią życie zarówno wam jak i pozostałym członkom guild.
13. Wasze konta i chary oraz to co na nich robicie są wasze sprawa. Jednakże wasze postacie są w gildii i pamiętajcie o tym. O wszelkim udostępnianiu swojego konta (tak, nawet na jeden dzień) członkowie guild powinni poinformować przynajmniej jednego z Liderów. Przed udostępnieniem konta pamiętajcie o tym, iż za wszelkie nieprzyjemne incydenty spowodowane w tym czasie odpowiadacie jak za własne.
14. Czasy "coś za nic" dawno minęły. Jeśli oczekujesz pomocy od nas, my oczekujemy iż ty będziesz pomagał nam.
15. Zabronione jest spamowanie na kanale guild oraz natarczywe używanie kanału guild jako kanału handlowego. Jeśli chcesz coś sprzedać, możesz się zareklamować, ale nie rób tego w sposób "spammerski". Ponadto sprzedając coś innemu członkowi guild byłoby miło gdybyś obniżył lekko cenę. To miłe wiedzieć, iż później ty możesz dostać taka sama ofertę. Jednakże nie powinieneś wykorzystywać takich zakupów jako stałego źródła dochodu.
16. Podczas wspólnych wypadów loot zbiera jeden z Liderów lub osoba do tego wcześniej wyznaczona. Decyzja odnośnie dalszego losu tych lootów należy do Liderów.
17. Od członków guild wymaga się posiadania podstawowej wiedzy na temat gry
18. Skład Liderów guild może ulec zmianie po uprzedniej konsultacji współ-liderów/adminów Red Rose.
19. Przed przystąpieniem do guild konieczna jest rejestracja na forum guild.
20. Każdy nowy członek gildii ma 7 dni na wpisanie nicku swojego chara na forum w Tym temacie
21. Każdy members może mieć w gildii 3 postacie .
22. Każdy członek gildii zobowiązany jest wypisać na forum w odpowiednim temacie wszystkie swoje chary, niewpisane chary zostaną usunięte z gildii.
23. Regulamin może ulec zmianom. O zmianach czlonkowie guild zostana poinformowani.

Łamanie któregokolwiek z powyższych punktów ciągnie za sobą niemile konsekwencje. Może to być tymczasowe wydalenie z guild albo "wilczy bilet" w jedna stronę. Zanim zaczniesz wiec grac z nami, zapoznaj się proszę z tym regulaminem i zastanów się czy warto go łamać.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.adw.pun.pl www.inzynieria2009.pun.pl www.lechisci.pun.pl www.gryy.pun.pl www.muonline.pun.pl